Música que ens emociona... o no...
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Música que ens emociona... o no...
Un gran tema d'una gran pel·lícula.
Editat per darrera vegada per jomateixa el Dg Gen 17, 2010 4:31 pm, editat 2 cops en total
jomateixa- Nombre de missatges : 106
Ubicació : Totalment Desubicada
Re: Música que ens emociona... o no...
Pues si. Solutamentedacuerdo. Bonito tema pero ALUCINANTE película. Tengo que volver a verla. Hace un siglo que la ví y me quedé pilladísimo. Seguro que hay un millón de detalles que me perdí en su momento.
Este finde, sin falta, la vuelvo a ver.
(jolin, la Nurieta como controla, insertando videos en el foro directamente sin enlace ni nada. Me impresionas )
Este finde, sin falta, la vuelvo a ver.
(jolin, la Nurieta como controla, insertando videos en el foro directamente sin enlace ni nada. Me impresionas )
aquest matí al bus...
[flash(425,344)][/flash]
Si, m'agrada aquesta cançó des que la vaig sentir versionada per la Lucrecia en l'homenatge a "Rubianes" (no sóc de les que vaig anar al Palau, jo a casa,va ser la millor tria es veu, veure-ho per la TV)
L'he escoltada aquest matí al 56...i res, és de les cançons que imagino que es podrien posar de fons o en una escena en concret d'alguna pel.licula espanyola,... No sé si us pasa però a mi em costa d'escoltar una cançó sense trobar-li automàticament una aplicació, personal (si em recorda a algú), artística (com us he dit en aquest cas),...
Si, m'agrada aquesta cançó des que la vaig sentir versionada per la Lucrecia en l'homenatge a "Rubianes" (no sóc de les que vaig anar al Palau, jo a casa,va ser la millor tria es veu, veure-ho per la TV)
L'he escoltada aquest matí al 56...i res, és de les cançons que imagino que es podrien posar de fons o en una escena en concret d'alguna pel.licula espanyola,... No sé si us pasa però a mi em costa d'escoltar una cançó sense trobar-li automàticament una aplicació, personal (si em recorda a algú), artística (com us he dit en aquest cas),...
lisita- Nombre de missatges : 19
Ubicació : Barcelona
ahir la vaig tornar a sentir al capítol 12 de la Temporada 15 d'Urgencias
(la millor serie del món mundial, per cert)
Wilco - How Fight loneliness
També robada d'una sèrie, no sabria dir-vos si Anatomia de Grey o ER (totes dues aporten tresors musicals)... Wilco (qui em va fer conéixer el marit d'una amiga meva) amb How Fight loneliness. Va ser banda sonora de Girl Interrupted (traduÏda com a Inocencia Interrumpida) de la fantàstica Winona Ryder!
(vaja, avui em sembla tot meravellós... què me està pasando?! Es grave, doctor?)
(vaja, avui em sembla tot meravellós... què me està pasando?! Es grave, doctor?)
MCLAN - MIEDO
Una meravellosa cançó d'Mclan. Especialment dedicada a qui pateix la por del desamor, de l'oblit, de la distància. A qui Ses illes van marcar als 13, i també als 40. A tu, a ella, a ells, a tots nosaltres que vivim en plena muntanya russa!
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum