M'estic llegint... (fil públic)
4 participantes
Pàgina 1 de 1
M'estic llegint... (fil públic)
Hola, bon dia!
Obro un nou fil per tal que fem un breu apunt sobre el llibre que estem llegint...
DESEO DE SER PUNK
Belén Gopegui
És la primera novel·la que llegeixo d'ella, amb comentaris interessants sobre música, i força lleuger per llegir al metro o bé a la nit morta de son. M'agrada.
Obro un nou fil per tal que fem un breu apunt sobre el llibre que estem llegint...
DESEO DE SER PUNK
Belén Gopegui
És la primera novel·la que llegeixo d'ella, amb comentaris interessants sobre música, i força lleuger per llegir al metro o bé a la nit morta de son. M'agrada.
Editat per darrera vegada per MeriPunt el Dl Gen 11, 2010 8:51 pm, editat 1 cop en total
jomateixa- Nombre de missatges : 106
Ubicació : Totalment Desubicada
Re: M'estic llegint... (fil públic)
Jo llegeixo El símbol perdut de Dan Brown. Llámame inculta, que ho estàs desitjant.
Laia- Nombre de missatges : 4
(no, dona, inculta noooooooooo! )
Acabat En el trineu de Schopenhauer de la Yasmina Reza (ed. Anagrama - Empúries) que m'ha interessat zero patatero...
Començo Ácido Sulfúrico de l'Amélie Nothomb. Com a curiositat us puc dir que la traducció al castellà és del Sergi Pàmies... i el llibre és de la biblioteca. Doncs algú repelent, tipus jo, amb la llengua, s'ha dedicat a marcar en llàpis les faltes (bàsicament leismes). Genial! (no, jo no ho hauria fet... en principi! )
Acabat En el trineu de Schopenhauer de la Yasmina Reza (ed. Anagrama - Empúries) que m'ha interessat zero patatero...
Començo Ácido Sulfúrico de l'Amélie Nothomb. Com a curiositat us puc dir que la traducció al castellà és del Sergi Pàmies... i el llibre és de la biblioteca. Doncs algú repelent, tipus jo, amb la llengua, s'ha dedicat a marcar en llàpis les faltes (bàsicament leismes). Genial! (no, jo no ho hauria fet... en principi! )
Acabat el de la Nothomb (una novel·la ben curiosa però amb un final excessivament "apressurat", ràpid, poc treballat... núria dixit, jajajaja!) començo un llibre extranyament no llegit. No diré el nom ni l'autora (una Madrilenya a la que estimo de manera especial) però us puc avançar que comença així:
"Hay un tiempo en el que nos creemos únicos, originales, irrepetibles."
"Hay un tiempo en el que nos creemos únicos, originales, irrepetibles."
Sóc una negada per aquesta secció. El que vaig llegir de la Nothomb ara no fa gaire mesos, ni m'enrecordava que l'havia llegit..... Potser diu prou del llibre,o de l'efecte que va fer en mi, o de mi o de tot plegat ...
El títol , ni flowers! vamos!
Me'l vas passar tu no? Núria?
El títol , ni flowers! vamos!
Me'l vas passar tu no? Núria?
lisita- Nombre de missatges : 19
Ubicació : Barcelona
Ni d'Eva ni d'Adam
I ara t'estàs llegint...?
I ara t'estàs llegint...?
Articles en italià.
Em treuen el poc temps i ganes que tinc per llegir.
Pero puedes llamarme inculta (a mi también) , o indígena pendiente de culturizar ...y qué!?
......... I siiiii, ja sé que no ho dius per això!!!! Tinc una lectura pendent impresa que,... uff! s'ha de mentalitzar un per començar-la!
Muacccs
Em treuen el poc temps i ganes que tinc per llegir.
Pero puedes llamarme inculta (a mi también) , o indígena pendiente de culturizar ...y qué!?
......... I siiiii, ja sé que no ho dius per això!!!! Tinc una lectura pendent impresa que,... uff! s'ha de mentalitzar un per començar-la!
Muacccs
Editat per darrera vegada per lisita el Dv Gen 15, 2010 12:09 pm, editat 1 cop en total
Inculta?
seràs pavoncia! T'ho deia perquè fa poc vas rebre un llibre xulo per correu, no?
seràs pavoncia! T'ho deia perquè fa poc vas rebre un llibre xulo per correu, no?
................ i tu gansa!!!!
que era bromaaaaaaaaaaa! que ja t'he dit que ja savia a què et referies!!!!
(s que l'altra dia em vaig quedar amb el comentari de la Laia...)
que era bromaaaaaaaaaaa! que ja t'he dit que ja savia a què et referies!!!!
(s que l'altra dia em vaig quedar amb el comentari de la Laia...)
Acabat el proper premi de la revista XYZ començo (al gimnàs mentres faig bicicleta) Un tranvía en Sp de l'Unai Elorriaga.
Un llibre que vaig agafar (i hauria de tornar però que no crec que faci perquè adoro acaparar llibres que no rellegeixo mai per norma) del Punt Verd del Clot. Síp, als punts verds hi trobareu uns book crossing genials.
Un llibre que vaig agafar (i hauria de tornar però que no crec que faci perquè adoro acaparar llibres que no rellegeixo mai per norma) del Punt Verd del Clot. Síp, als punts verds hi trobareu uns book crossing genials.
Pues yo sigo devorando a Terry Pratchet y su Mundodisco. La verdad es que me descojono con éste tipo. Para mí, absolutamente genial, lúcido y desternillante.
Si no lo conocéis os lo recomiendo. Son nosecuantos libros basados en el Mundodisco (un mundo, plano, como un disco -claro- que está apoyado sobre cuatro elefantes que a su vez viajan por el universo sobre el caparazón de una tortuga gigante)
Especialmente divertidos "Mort", "Dioses menores", "El país del fin del mundo" ... yo que sé ¡todos! ¡todos molan!
Por cierto, por qué salen arriba los mensajes más recientes?????? así es muy dificil de seguir el hilo. NURIAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Si no lo conocéis os lo recomiendo. Son nosecuantos libros basados en el Mundodisco (un mundo, plano, como un disco -claro- que está apoyado sobre cuatro elefantes que a su vez viajan por el universo sobre el caparazón de una tortuga gigante)
Especialmente divertidos "Mort", "Dioses menores", "El país del fin del mundo" ... yo que sé ¡todos! ¡todos molan!
Por cierto, por qué salen arriba los mensajes más recientes?????? así es muy dificil de seguir el hilo. NURIAAAAAAAAA!!!!!!!!!
LitosPher escrigué:Por cierto, por qué salen arriba los mensajes más recientes?????? así es muy dificil de seguir el hilo. NURIAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Mierda de administradora que habéis elegido, por dió! Suerte que nos queremos, verdad, Carlitos, en el fondo??? O què? Por cierto, queda alguien por aquí que no sepa que fuimos los primeros novios tú para mí, y yo para tí, a la tierna edad de 13 años!?
ainnnsssss... qué tiempossss... todo bonito, sin responsabilidades, sin preocupaciones, sin dinero
Jolin, lo único que he conseguido mantener es el "sin dinero" que triste no?
PUES NO!!! yo me gusto mucho más ahora, que coño!!!! VENGAAAAAA ESCRIBID MALDITOOOOOSSSS/AAAASSS
Jolin, lo único que he conseguido mantener es el "sin dinero" que triste no?
PUES NO!!! yo me gusto mucho más ahora, que coño!!!! VENGAAAAAA ESCRIBID MALDITOOOOOSSSS/AAAASSS
Carlitos... ni idea de eso del Mundodisco... buf! ya me harás cinco céntimos en directo!
Acabat Un tramvia a SP he tingut una sensació ben estranya. D'entrada que no m'havia interessat, i de sortida que no l'havia entés. O em faig gran i no m'empano, que diu l'Aina, o era massa complicat per una ment senzilla (ejem) com la meva. Així que no he volgut donar-me per vençuda (antes muerta que senzilla) i l'he rellegit. Oks, ara pillo la història. Sí, curiós, però recomanable.
Ara estic amb Las Apariencias, de l'Antonio Muñoz Molina (el santo de l'Elvira Lindo, sí).
http://www.sincolumna.com/estanteria/libros/ficha_0003.html
Acabat Un tramvia a SP he tingut una sensació ben estranya. D'entrada que no m'havia interessat, i de sortida que no l'havia entés. O em faig gran i no m'empano, que diu l'Aina, o era massa complicat per una ment senzilla (ejem) com la meva. Així que no he volgut donar-me per vençuda (antes muerta que senzilla) i l'he rellegit. Oks, ara pillo la història. Sí, curiós, però recomanable.
Ara estic amb Las Apariencias, de l'Antonio Muñoz Molina (el santo de l'Elvira Lindo, sí).
http://www.sincolumna.com/estanteria/libros/ficha_0003.html
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum