Estudiar anglès fora
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Estudiar anglès fora
Vale, vull fer un viatge per apendre anglès. L'objectiu principal és aquest. Em donen beca i puc escollir lloc. Què sabeu on és millor? Dublín, Londres, directament Estats Units...? Què?
Laia- Nombre de missatges : 4
Re: Estudiar anglès fora
Doncs jo no tinc ni idea quin es el millor destí per estudiar anglès, la veritat. Però si hagués de triar jo, triaria Londres.
Si has de ser-hi una temporada, val la pena que vagis als EEUU. Busca una ciutat de mida mitjana, la gent és molt amable i acollidora. T'ho dic per experiència, no pròpia, però experiència (del meu fill) al cap i a la fi.
convidada- Nombre de missatges : 22
(si clar, i que després ma germana plori como una que jo me sé! )
En totà... la silvia que entra però no escriu em va dir que ella no triaria Londres perquè hi ha molt estudiant espanyol i acabaràs no parlant anglès. La lisita em deia avui que Dublin. I jo que allà on vagis aniré a veure't o sigui que tria el que més adient et sembli, guapa!
En totà... la silvia que entra però no escriu em va dir que ella no triaria Londres perquè hi ha molt estudiant espanyol i acabaràs no parlant anglès. La lisita em deia avui que Dublin. I jo que allà on vagis aniré a veure't o sigui que tria el que més adient et sembli, guapa!
jomateixa- Nombre de missatges : 106
Ubicació : Totalment Desubicada
No caaaaal que vagis tu enlloc Núria,...jo li he buscat un acompanyant...que a més d'anglès també parla català (no sigui que el perdi).
[flash][/flash]
Jo deia Dublin perquè de Londres no m'han arribat gaire bones experiències, perquè els anglesos són gent complicada (per no dir estirats), però irlandesos, escocesos, són una altra cosa.......De totes maneres el 29 tnc un sopar d'ex-alumnes d'escola i una d'elles ha viscut a Anglaterra i és mestre d'anglès.
Ja et diré alguna cosa Laia.
[flash][/flash]
Jo deia Dublin perquè de Londres no m'han arribat gaire bones experiències, perquè els anglesos són gent complicada (per no dir estirats), però irlandesos, escocesos, són una altra cosa.......De totes maneres el 29 tnc un sopar d'ex-alumnes d'escola i una d'elles ha viscut a Anglaterra i és mestre d'anglès.
Ja et diré alguna cosa Laia.
lisita- Nombre de missatges : 19
Ubicació : Barcelona
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum